så dååålig

ja exakt, jag är så dååålig på att ha en blogg. otroligt dålig på att uppdatera osv osv...
så vad har jag gjort senaste dagarna? varit lite på ikea, smugit runt på stan, fikat med kära vänner,
firat pappa som fyllde i fredags, umgåtts med pojkvännen, ja sånt mysigt helt enkelt.
idag har jag varit ledig så då har jag passat på att rensa bort lite gamla saker, har fyllt en hel svart säck med onödiga prylar som jag sparat ihop under många många år, har även organiserat det lite i min tv-hylla så ny ser det skapligt ut där med!
Just nu har jag geggat i lite ricinolja i håret, tänkte ge det en chans och se om trasslet uppe på huvet växer nått. crossing my fingers...


nått i den här stilen.. gillar inte min stereo (den svarta mokajängen bredvid tvn..)
men det känns så ledsamt o göra sig av med, så den bor där uppe den med, så är det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0