88 palette

har just klickat hem en massa saker som jag vanligtvis inte orkar lägga speciellt mycket pengar på, nämligen lite välbehövliga grejer till sminkväskan, en ny ögonprimer, en palette, concealers av olika slag, lösfransar.. ja lite såna saker!
har även beställt hem lite mera ricinolja (igen..) eftersom det blev nått krångel sist så beställningen genomfördes inte..
anyway, igår var jag hemma från skolan, dels så var jag sur och trött och så hade jag fruktansvärt ont i magen och kände mig illamående princip hela dagen! Idag däremot var jag i skolan, så pass kort tid att jag hann åka hem inom tre timmar så jag slapp betala bussen hem, det kallar jag bra.


199 kr på upbrand.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0